Thursday, February 23, 2012

DIA Tahu..

Tika aku menutup hati ini itu tak bermakna aku membenci mu adam,
Tapi aku sedang cuba menilai apakah erti cinta yang sebenar,
Tapi aku sedang cuba menilai kejujuran dan keikhlasan,
Kerana aku tak mahu kesilapan ,kelukaan , serta kebahagian yang bagiku sementara  terus menerus menjadi jalan hidupku.

Walaupun hati ini pernah terluka dan terluka,
Aku selalu tanam dalam hati perasaan kasih,
Aku selalu kuburkan perasaan benci
Aku akan cuba tepis perasaan benci tu dari hati ku,
 Aku tak nak rasa benci tu rosakkan hati hati  ini..
Moga Allah mudahkan..

Allah tahu hatimu perit menahan luka,
 Allah mendengar doa2 dan tangisanmu meminta,
namun bukan kerana Dia tidak mempedulikan nasib2 hambaNya,
Tetapi sebenarnya Dia sedang memberikanmu yang terbaik,  
walau kamu sebenarnya yang tidak menyedarinya kerana kurangnya sifat syukur di dalam diri......


No comments:

Post a Comment