Wednesday, June 22, 2011

Alhamdulillah..

First skali..Alhamdulillah3..syukur aku panjatkan kepadaNya sebab masih bagi aku peluang untuk bernafas,melihat dan mentafsir kehidupan ni.Akhirnya setelah hampir sebulan,tibalah saat yang ditunggu oleh aku dan kengkawan aku..tunggu ape??orang masuk meminangkah?hehehe..xdak2..keputusan peperiksaan la..

Aku agak terkejut bila principal aku tanya kat fesbuk cmna result exam kat student2 SAC aku.Eh..dah kuar ke?awal gila!!Err..kecut perut tym tu..aku pun try2 la usha portal tp tengok2 yang ada hanyalah result sem lepas..xdak lagik la tu maknanya.Then ada yang bgtau isnin (kelmarin) result kuar.Nak masuk link website portal tu susah bebenor..busy memanjang dan adakalanya langsung tak boleh masuk.Last2 aku biarkan aje..huh..malaih aku nak cek dah.Esok2 lusa pulak la..aku banyak keje lagi nak kena buat..

Semalam...aku usha lagik..memang aku x pandai la bab usha2 ni..jeles betul portal tu ngan aku sampai suruh aku update biodata aku banyak kali..kejap2 tertukar agama,sat Islam sat Buddha..ayooo..last2 aku suruh kawan aku tolong cek..DAN.....

Alhamdulillah..keputusan diluar jangkaanku..Allahu Akhbar..target achieved!!Mak..result adik ni untuk mak..

Jutaan terima kasih aku ucapkan kat mak aku,bro and sis aku,sahabat2 seperjuangan,soulmate aku,lectures yang sentiasa tolong dan doakan kejayaan aku..Kejayaanku adalah untuk kalian juga.. ;-)

psstt..sering ingatkan diri supaya sentiasa syukur dan tidak leka dengan kegembiraan yang Allah boleh tarik balik dalam sekelip mata.. ;-)
Teruskan melangkah,Aja-aja Fighting!!



No comments:

Post a Comment