Monday, May 9, 2011

The One and Only...

Tomorrow..i'll start to fight with exam papers..huhu..quite nerves la tapi sebab ada awk..aku cool ja!!Tum Mere Sath..cewahh..sejak bilo lak den ni pandai cakap hindustan ni..awak la yang ajor saya...bakor kang..baru tau.. ;p xdak2..kalau saya bakor awak..sungai mane la saya nak buang abu awak tu yerr..hmm..nak pi hantaq kat sungai nil tu jauh derr...kahkahkah...lagik satu..klu awak tak ada,boring la saya ni..dah xde orang nak dengar cite2 saya yang kadang2 x logik tu noh..,xde suara yang slalu lari pitching lagik sumbang nak tolong hiburkan hati saya yang kadang kala tak ketahuan ni..xde orang yang nak jadik kamus segera utk lughatul arabiah saya..wahhh....awak ni betul2 menghantui saya la!!...kalah kak limah..xpa2,kita wat k.limah season 2 nak tak.?.hahaha..

okey la..sempena musim2 saya nak exam ni..doakan saya boleh jawab dengan cemerlang tau..saya nak mintak maaf bebanyak kat awak klu2 ada terkasar bahasa..termarah ker..terkecik hati ke..terbebel ke..banyak la ter2 yang tak dapat diterjemahkan.. ;-) awk pun mesti tau kan perangai saya yang kadang2 loqlaq ni.. SABOR JE LA..awak kan kuat harimau..hehehe

pastu..thanks sebab slalu support ape yang saya buat..tegur ape yang patut..tapi sorry la sebab kadang2 "deal" yang kita plan tu jarang  saya nak ikut..pasai apa ntah..hahahaha..nk gelak sakan arini..ada orang tu kalah malam tadik..

doa saya..awak sihat2 selalu,senyum sokmo..kol saya sokmo..jangan putus asa utk sambung blajaq tu..saya ni nak sangat tengok awk pakai jubah dan pegang mortar board masa awk konvo kat sana..walaupun masa tu saya takde ngan awak..Sabar banyak2 sebab saya tau Allah sedang uji awak sekarang..Allah uji tanda Dia sayang hambaNya kan.. ;-) All praises to Allah..

                                      macam kenal je kan..tempatmu bukan tempatku..

terima kasih kat awak yang slalu tepon2 saya, bagik kredit kat saya,tidoq bila saya nak cite lebih2,wat2 ngantuk bila  dengar cite pasal lecturer kesygan saya tu...tolong kejut saya bangun solat dan study,ajak saya solat sunat..cewahh..dah macam menang award plak nih..huhu ;-) babai...

pssstt...this entry is special dedication for you..

No comments:

Post a Comment