Sunday, May 15, 2011

harapan...

pagik tadi..

"syg..kita gerak kul 8 tau,ko dah bangun ker?"..sms dari nana..alahaiii...aku pun reply :"dah.."pastu aku sambung tdoq sat..ngantuk giler sbb semalam tdoq kul 4 am..then..ada plak sahabat yang tepon,kejut aku...sebab aku dah pesan kat dia kejut aku nak pi exam arini..Thanks ye awak.. ;-)

 8.15 am
tunggu bas pi exam hall..mata masih ngantuk!Ya ampun...sempat lagik belek2 nota kreativiti dan inovasi..huhu

9.00 am
"examination will start now"..ishh..awat ngantuk lagik nih!!!aku nak pekse la..digagahkan jugak mata ni untuk jawab exam..soalan pertama:lukis proses...ayooo..aku x ingt!camna ni..takpa2..boleh punya..Soalan dua: bla bla bla..ingat skit2..adesss sampai soalan lima...agak susah la jugak soalan tu..aku rasa cam xdak harapan nak score paper tadi..aku betul2 takut,hampir2 nak nangis bila aku x blh jawab.. ;-( 

11.30 am
"time's up..please stop writing.." Ya Allah..aku tawakal dengan apa yang aku jawab..tu je yang termampu aku lakukan..melangkah keluar dari dewan peperiksaan dengan macam2 rasa..aku x confident..aku xnak repeat!!pulang ke bilik  dengan harapan lulus je paper tadi..then..zzzzz...betul2 xde semangat..makan pun x lalu..

pastu awak kol..tny cmne exam..aku x tau nak ckp ape..rasa frust tp aku dah cuba..awak ckp fokus kat paper seterusnya,jangan putus asa sebab dah usaha..mungkin keputusan diluar jangkaan nanti..orang yang jawab dengan confident pun blm tentu jawapan dia betul..THANKS AWK..sebab bagik semangat masa aku hampir2 down..

izah..don't too sad..fokus kat paper akan datang..perjuangan harus diteruskan...keep walking..

psstt..Happy convocation to my sister,KAKAK..ketabahanmu inspirasiku..melangkah setapak demi setapak,..akhirnya kakak dapat jugak sarung jubah konvo dan pegang mortar board..CONGRATS..

No comments:

Post a Comment