Monday, September 19, 2011

minggu pertama di kampus..

sedikit coretan sebelum pi kelas..hehe minggu ni bermulalah perjuangan aku sebagai siswi kat u..minggu lepas just santai2 je tapi skang dah kena fokus..harap2  aku istiqamah lah :-) amen minggu lepas agak kelam kabut skit sebab aku terpaksa wat add drop subjek secara manual.Fuhhh..penat jugak la.sebenaqnya jadual aku dah cun melecun dah..tup2 SUBJEK BPFE ANDA DISAHKAN HILANG DARI JADUAL!!hah??..tu yang kalut skit tukar subjek lain untuk ambik sem ni.aku x boleh ambik skit sebab sem2 depan subjek aku lagi tough.lagipun ko-k aku dah habis,so kena pulunnn..Ya Allah,permudahkanlah urusan aku..minggu fes jugak sibuk kemas bilik kononnya..bilik aku dah pasang tikar getah..tu pun nak citer ka hehe..sem ni masih bersama rumet lama,iema..sampai sem depan je sebab dia dah nak abis.lepas ni duk ngan sapa ek?ish..tu pikir kemudian la nookk..muehehehe  ok la..babai..pi kelas dulu

No comments:

Post a Comment