Friday, September 16, 2011

Bingkisan buat insan bergelar sahabat..

currently listening to: Sahabat Sejati(unic)

terasa sedih pulak bila baca status sahabatku  yang akan pulang ke tempat dia belajar.Bukan dekat..nun jauh disana.. ;-( tapi sebagai sahabat aku bangga menjadi sahabatmu yang paling dipercayai.dan aku tahu bahawa setiap permulaan ada pengakhirannya,setiap pertemuan ada perpisahan..Siapalah aku untuk mengatakan "tidak" pada takdir Yang Maha Esa ini..Izah..be strong,redhalah dengan pemergian sahabatmu..belajarlah untuk menerima suratan Ilahi..

Allahuakbar...TERIMA KASIH AWAK!!!.. Allah hantarkan awak kepada saya ketika saya masih jauh terkapai-kapai dan Dia izinkan awak terus sabar membantu saya... Awak tak berganjak...Allahuakbar...Dan Dia pisahkan kita kini supaya kita sama-sama menilai apa yang telah kita kongsikan bersama sepanjang persahabatan kita. Allah sayang kita, .semoga kita diberi kesempatan untuk bertemu lagi..

"Aku mengenalimu melalui satu nama, memahamimu melalui satu renungan, mengingatmu melalui satu kenangan, dan menyayangimu melalui satu ukhuwah fisabilillah, Bertemu denganmu adalah takdir, menjadi sahabatmu adalah pilihan dan kesempatan, tapi menjadi saudaramu adalah kebahagiaan dan melihatmu tersenyum adalah buah ukhuwah yang tak ternilai, Semoga Allah mengukuhkannya, hanya yang kerana-Nyalah yang mampu bertahan "

sedikit bingkisan buatmu sahabatku..

*terima kasih sebab terima saya seadanya,sanggup susah senang ngan saya.
*terima kasih atas setiap bait2 nasihat yang awak bagi kat saya..
*terima kasih atas kesabaran awak melayan kerenah sahabatmu ini..
*dan...terima kasih tak terhingga kerana hadir dan memilih saya untuk menjadi sahabat awak..kita bertemu sewaktu mencari IlmuNya dan kini kita akan berpisah kerana ilmuNya. juga. pesanku agar dirimu tidak lama2 di tempat orang kerana aku mengharapkan kita bisa mencipta kenangan bersama lagi..

No comments:

Post a Comment