Friday, January 4, 2013

New Year,New Spirit..

Assalamualaikum semua..holla..update2 lagik!haha..ni la keja aku time keja byk..
Rasanya masih belum terlambat untuk aku ucapkan "SELAMAT TAHUN BARU 2013" kat anda semua yang sudi membaca blog picisan ambe ni..syukran na,, : D
Sempena tahun baru ni..walaupun tahun baru islam adalah bulan muharram lepas aku harap dan doakan agar dilimpahkan kebaikan oleh Allah S.W.T untuk aku,keluarga,saudara-mara,jiran tetangga,sahabat2,cikgu,pensyarah dan semua la yang mengenali aku sama ada secara langsung or tak..Amiin..

New Year ni..:-
-Habiskan final exam..
-Jalani praktikal dengan jayanya..
-Hantar report
-Masuk madrasah/pondok..nak tambah ilmu agama yang x seberapa ni..
-Dapat kakak ipar/abg ipar baru..hehe (ntah2 aku dulu teeettttt )
-Dapatkan lesen..(even aku la ni tgh pening pasal lesen..)
-Jadi lebih baik dari tahun2 lepas..dan terus istiqomah atas pilihan aku ni.. :)
-Jadi lebih3 kuat untuk hadapi hari2 yang mendatang..INSYAALLAH

Doakan ambe yer awop2 semua..(mengharap kebaikan dan dipermudahkan urusan sepanjang tahun ini)

-kredit to pak cik google-

 "Ya ALLAH tiada yang mudah melainkan ENGKAU jadikannya mudah dan tiada kedukaan melainkan ENGKAU akan hilangkan"....Amiin Ya Rabb

No comments:

Post a Comment