Sunday, January 20, 2013

Last Program..

Alhamdulillah..akhirnya selesai juga menjawab soalan utk paper terakhir..(dah lama sebenaqnya)..no more class,assignment,exams..dan semalam adalah program terakhir aku kat uum ni..Yeayy! semalam adalah program bakti siswa yang dianjurkan oleh MPP..hee..kau ado? program "SEMARAK" tu buat kat sekitar kedah jadan hanya sehari..even penat sgt2 tapi ckup hepi dapat berkhidamat buat masyarakat kat Bakar Arang,Sg. Petani.. :) macam2 benda yang aku belajar..Daebak!

Dan...
Arini adalah hari terakhir aku di bumi barakah sintok.. :( setelah 3 tahun setengah aku kat sini,.tiba masanya utk aku cari teman pengganti..ehh??xdak la..tiba masanya utk aku balik pahang la plak.."home sweet home"
Perasaan??..nmpk benor nipunya klu aku cakap x sedih langsung..last payper aritu pun dah nangis sbb pasni mmg agak sukar utk jumpa ngan kawan2 batch aku..selama 3 tahun setengah kita bersama2..bila berpisah utk tempoh yg agak lama ni,rasa sedih kott..Semoga Allah melindungi sahabat2ku  tersayang ini..Amiin..

Jutaan terima kasih buat warga uum especially pensyarah2 aku yg tak jemu2 bagi ilmu,nasihat,tunjuk ajar..buat staff DPP EON atas jasa baik kalian sediakan kemudahan utk aku selama berada kat sini..buat EONIST..thanks jugak,.buat sahabat2ku tersayang,syukran kathira  sebab terima aku jadi sahabat..kita ketawa bersama,menangis bersama..aku akan rindui korang..Ukhwah Fillah Abadan Abada..buat sahabat2 yang bakal bertukar status tu..Selamat ya!jadilah zauj/ zaujah yang soleh/solehah..jgn lupa doakan aku juga moga berjumpa jodoh yang terbaik buatku..syukran juga buat naqibah usrah yang sudi melapangkan hati menerima kehadiran aku..walaupun jap je..impaknya..Subhanallah..manisnya usrah bersama Dr Hasni..syukran teman2 usrahku juga yang tak jemu2 bagi nasihat,kongsi cerita..bulatan gembira yang osem bagi aku!..Alhamdulillah..


~Di sini ku ukir kenangan..Kedah di hatiku~

Sayonara..bon voyage UUM  Sintok..moga kita bertemu lagi..

mood: final packing yang memberi aku 1001 rasa..Ya Allah..permudahkanlah..

No comments:

Post a Comment