Thursday, October 20, 2011

Muhasabah..kisah kita


-Bila aku tanya apa yang perlu aku buat untuk hilangkan rasa jeles ni..awak jawab: IKHLASkan persahabatan ini!!>tegas tapi penuh pengertian..<
-Bila aku cakap aku selalu buruk sangka..awak jawab: Dah tau salah nape buat jugak??>pedas tapi benar..toingg<
-Bila aku cakap aku dilanda ujian itu ini..awak jawab:Ini kan sunnah orang berjuang!!Sabar la.>tenangnya aku bila dapat jawapan mcm tu,awak tak pernah berhenti untuk motivasi aku<
-Bila aku cakap aku ni jahat..awak jawab:saya tak pernah jumpe org yang lembut dan baik hati cam awak,cam pokok semalu,.saya tak salahkan awak,mungkin nature awak camtu!>terharu campur malu..awak sabar je bila  aku fikir negatif<
-Bila aku cakap aku tak tau camne bila awak xde nanti..awak jawab:Awak kan kuat!!Allah takkan uji diluar kemampuan hambaNya.Saya tetap doakan dan sokong awak..>semangat awak akan sentiasa bersama aku walaupun kita terpisah,InsyaAllah..<
~Awak..aku pun tak pernah jumpe orang sebaik awak la!!!baik sangat..aku taknak hilang sahabat cam awak.

Awak..saya betul2 mintak maaf sebab banyak buat salah kat awak,.awak la sahabat yang saya cari selama ni..Moga Allah tautkan hati kita..Amen..

Keserasian roh kita telah bersatu dengan izin-Nya,jadi..
JADIKAN PERTEMUAN DAN PERPISAHAN INI JUGA  KERANA ALLAH..ilal liqa’

No comments:

Post a Comment