Wednesday, June 5, 2013

Posto Posto..

Assalamualaikum..lama rasanya tak meng"update" kat blog kesayangan ambe nih..Alhamdulillah wasyukurillah..dapat juga taip akhirnya.. :D Antara sebab nape aku lama x update adalah...

- sibuk menjalani praktikal..(tdoq awai,xdan nak berbelog sgt...alasan)
- broadband yang sgt semput linenyer..asyik loading ja..eheh
- xdak apa nk cerita sangat..( agak keberatan utk cerita apa yang berlaku)
- Laptop aku duk buat perangai manja dia..ngeeee...

Tu la antara sebab musabab dan mujarab aku lama x update..hehe..ok?
skang ni duk pulun ler sgt  menyiapkan final report sebelum dihantar kpd  pensyarah..Perasaan balik semula ke Kedah?Best!..lama tak jejalan jauh mcm ni.. :) Tadi terserempak ngan kawan ms blaja,.dia kata x cam aku sgt sebab aku dah berubah..erk...
Alhamdulillah...

Kedatangan kali ni..macam2 rasa bila mai sini..ehmm..Ya Allah..Permudahkanlah..Di sini tempat aku jatuh,.tempat aku bangun kembali..Mengharap Allah meredhai segalanya..

Cuti sekolah aka minggu orang kawen..tahniah kepada sahabat2 yang telah beralih fasa..hehe
Bila diitanya " Ko bila plak?".. angkat bahu..senyum kambing gurun.. ^______ ^
Doakan sahaja ya..





No comments:

Post a Comment